Inaktuell Diyarooo | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Diyarooo

Länk till din steam profil: https://s.team/p/hvnf-jmjm/mvcmtqnn

Ditt Hex-ID: steam:11000015e936868

Vad är din discord tagg? dwight.001_33740

Vem var det som bannade dig? Foglio

Bild på banmeddelande: Screenshot (27).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag rdm som jag inte hade haft gjort. jag hade dödat 2 personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle gå kolla om nån var på ett område där man säljer droger för att kolla vilka är där så när de har dragit jag skulle kunna gå dit och ta över så jag kunde själv sälja. Men när jag hade åkt dit så fick de syn på mig och jaga mig utav av panik sp c logga jag men kom tillbaka i servern jag gick tillbaka för att kolla om de hade gått men de hade inte så jag tänkte gå döda de 2 som var där en fick syn på mig och drog fram sitt vapen innan han hade sitt vapen framme slog jag han till död sen gick jag och döda hans andra vän som Stog stilla inte långt efter fick jag ett samtal för komma in i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var för vdm men jag lärde mig ifrån mitt ban och fick min ban överklaga godkänt av Lenny (de står att det är nekad men han skrev i discord att jag blev unbannad du kan kolla med han själv för att va säker)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle haft tagit det lugnt och inte haft c loggat. Och borde inte haft dödat en person som var afk.

Har du läst våra regler? Ja jag har läst reglerna någrant

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det 100% jag skulle vilja spela avena bara igen

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom