Nekad Diyarooo | Ban Överklagan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Diyarooo

Länk till din steam profil: https://s.team/p/hvnf-jmjm/mvcmtqnn

Ditt Hex-ID: går inte att öppna webben

Vad är din discord tagg? dwight.001_33740

Vem var det som bannade dig? Lenny

Bild på banmeddelande: Screenshot (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade kört in i honom (inte på mening)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick ett samtal för att hjälpa någon med deras bil jag jobbar på meka så skulle skynda mig tog en cyckel till bärgaren jag tog min bil och sedan skulle köra mot meka jag tänkte svänga men bilen svängde inte så bra så jag körde in i en person sedan efter det så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde felet men bad om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde haft stannat och bad om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv
Anledning: Du stannade inte ens för att kolla om de mådde bra. Du bröt ju faktiskt suntförnuft regeln när du körde iväg men jag bannade inte dig för det för jag var snäll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom