Nekad Charlie Fransen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Charlie Fransen

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Charlie Fransen

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Larsson-Fransen

Vad är ditt discord namn? charlielarsson392

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 1999

Berätta om din karaktär. Charlie Fransen heter jag och är uppväxt på torget. Mina föräldrar lämna mig som ung och har fått försörja mig själv enda sen dess. Jag gillar fordon väldigt mycket har ett väldigt stort intresse för bilar speciellt. Jag gillar när folk erbjuder eller bryr sig om någon då blir jag glad. jag har stora framtida planer som jag vill utföra, 1. Jag vill starta en egen familj, 2. jag vill kunna visa mina framtida barn och fru att jag kommer alltid finnas där för dom. Och på sista plats kunna starta en ny bilfirma.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är positiv i alla lägen lugna eller stressiga så är jag alltid lugn. Jag lyssnar och hjälper alla som behöver skjuts eller något liknande. Och jag är generös och lånar ut fordon eller pengar.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ibland men väldigt sällan så kan jag själv inte hjälpa andra för att hinna i tid på något annat. Det är bara det som jag tycker är nackdelar med mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 4 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill starta upp bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Avena och ej vill byta. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, 4 år+

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska göra det roligt för båda parterna. Du ska alltså INTE bara sträva efter att vinna varje scenario utan faktist se till att det blir kul för alla som deltar i det, de ska inte spela någon roll ifall man själv förlorar scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? en vardaglig benämning på en normal och sund förmåga att tänka, fatta beslut och agera på ett rimligt sätt och samt en viktig del.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, Det har jag. Man får inte VDM Veihcle dethmatch vilket innebär att man inte får använda sitt bil som ett fordon.man. RDM- Random deathmatch du anfalöler oskyldiga spelare. OOC-Out of character du använder din information utanför RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
nekad du är redan medlem sluta ansök om du e medlem

Top Bottom