Godkänd Charlie Fransen | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie Fransen

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199640237874/home

Ditt Hex-ID eller BanID: 374224

Vad är din discord tagg? charlielarsson392

Vem var det som bannade dig? Kuzman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-26 175550.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var på dhl och rånade en grabb och så tryckte jag på fel muskel och då råkade jag med hel ovillig vilja döda han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med mina polare och lekte shallan ballan sedan fdick jag en temporär avstängning på 24 dagar,24h,59 min.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ett muskelryck på grund av mina kusiner som är 8 år och tryckte på min vänster klick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 och det är för kinesiska men jag har läst reglern aidag och lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att låsa dörrn så att inga har åtkomst till min mus.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38