Intagen Bellman | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bellman

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: Bellman

Ditt namn: Oliver

Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2011

Ditt Discordnamn: realbellman

Berätta kortfattat om dig själv. jag heter Oliver och är 13 år gammal jag gillar att vara ute när jag är inne så spelare jag oftast Avena rp spelar jag inte fivem spelar jag fc 24.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vardagar 11-23 ungefär helger 12-01

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sen start, och två år när servern hete Valon

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att jag vill förbättra rpn och spelupplevelsen för spelarna. Bli mer aktiv i reports och support och förbättra den sociala rpn. Även försöka förbättra krim rpn.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att förbättra rpn ta report ta support ha en bra ton mot spelarna och staffsen.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Bättre rp mer aktivitet i reports och support specca så allt går rätt till

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra om det är flera personer som tex skriker på varandra och jag är själv först så skriver jag till en till staff som kan hjälpa till sen låter jag en i taget prata om vad som hänt fortsätter den andra personer skrika eller hålla på som mutar jag hen.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom