Nekad oliven | Medlemskap ansökning [Bellman]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliven

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: oliven

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliven

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel Andersson en ganska olydig grabb som tycker om att gör olagliga saker och göra bråka med andra.
han hade dåliga föräldrar som gjorde skit och jag tog efter och är väldigt stökig som ett barn. mitt intresse är att sno och ta saker. min framtidsplaner är att jag ska bli känd i staden som den största tjuven av alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra så de är bättre koll på serven typ om någon lallar eller så kan jag hälpa till att säga till om de

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kan inte helt har inte koll på den så bra men jag lär mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstår som RDM och VDM och FEARRP de är ganska besic men jag kan och kommer hålla mig till servens regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag. jag har varit med i ett par servrar innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte helt heter oliven på dc och olieng08 på steam

oliven

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
det är inte 1 januari 1970 de blev något fel de är 20 maj 2008

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom