Godkänd Ludde | Medlemskap ansökning [Bellman]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ludde

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde

Vad är ditt födelsedatum? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Berätta om din karaktär. Kommer spela olika karaktärer, men här har vi ett exempel på en iaf. Mikke Mittolainen, uppvuxen i Skåne med finska rötter, växte upp i en tuff miljö där han tidigt drogs in i stadens undre värld. Han utvecklade en passion för bilar och motorcyklar, något som ledde honom in i illegala street races och senare kriminella kretsar. Mikke är en komplex person som bär på en inre smärta från sin barndom, vilket gjort honom både hård och svår att komma nära. Trots sin kriminella livsstil har han en stark lojalitet mot de få människor han litar på. Han lever för dagen, ständigt jagad av både sitt förflutna och en känsla av att aldrig riktigt höra hemma någonstans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa intressanta och roliga scenarion som gör spelet bättre för alla. Jag har en god förståelse för RP och kan hjälpa till att bygga upp spännande scenarion, både genom att ta initiativ och genom att delta. Jag tycker om att samarbeta och strävar efter att göra varje interaktion meningsfull och engagerande. Genom att blanda verklighetstrogna situationer med kreativt tänkande ser jag till att varje RP scenario blir unikt och minnesvärt, vilket hjälper till att bygga en levande server där alla spelare kan ha en bra och rolig upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att jag inte bara fokuserar på att min egen karaktär ska "vinna" eller få sin vilja igenom, utan att jag också är villig att låta den andra spelaren eller karaktären lyckas eller få fördelar. Det handlar om att prioritera "berättelsen" och den gemensamma RP upplevelsen framför att "vinna". Genom att göra detta bidrar jag till bättre och mer intressanta scenarios för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm, döda utan anledning, vdm, köra på någon utan anledning, copbait, med mening få polisens uppmärksamhet, fearrp, ignorera livshotande situationer(orealistiskt beteende), metagaming, använda information min karaktär inte fått reda på IC, NLR, minnas händelser ens karaktär upplevt i ett scenario innan man dött, powergaming - prioritera egna fördelar framför det realistiska,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har en hel del erfarenhet inom RP, har spelat på massvis med olika servrar, allt från väldigt seriösa till oseriösa så jag har en djup förståelse för vad skillnaden på bra och dålig RP ger för en server, Har över 2000 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej detta kan isf tas på intervju, hoppas denna ansökan är tillräckligt bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom