Nekad Annanas | Chef-jobb ansökan [Bardia]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Annanas

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Vad är ditt discord namn? annanas_er_gott

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonommen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef/VD för att jag vill ta ansvar för teamets utveckling och se till att organisationen fungerar smidigt. Jag tycker om att leda projekt, fatta beslut och motivera andra att göra sitt bästa. Jag vill bidra till att skapa en positiv miljö där alla kan växa och trivas. Anställa mogna och bra personer, som kan ta ansvar och är duktig på att lyssna

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell, men när jag jobbar på mekonomen tar jag av mig gäng västen och lägger det livet bakom mig under tjänst.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har tidigare varit Chef på andra servrar. Där ansvarade jag för att inte bara leda ett yrke utan att leda ett staff-teamet, hantera konflikter planera och lösa aktiviteter och se till att alla spelare hade en bra upplevelse. Erfarenheten har gett mig bra förståelse för hur man motiverar ett team och håller jobbet och servern rolig.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att motivera/stötta och dessutom lära dom allt jag kan för att teamet så att alla kan presterar sitt bästa. Jag vill också fixa arbetsrutiner så att alla i staden kan känna upp till 100% att Mekonnomen alltid ha r öppet och det bara är att ringa för hjälp! Fixa en braa kvalitet i kundbemötande och annat rellaterbart (Stav) inom kund jobbet osv. Genom att lyssna på både medarbetare och kunderna kan jag och Chefen enkelt förbättra verksamheten och skapa en bättre arbetsmiljö.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör tillsätta mig som Chef/VD eftersom jag har erfarenhet av att leda team, lösa arbetet på ett bra sätt och skapa en skön/bra arbetsmiljö. Jag är målmedveten, ansvarstagande och duktig inom både medarbetare och kundupplevelse vilket kommer göra att jag kan bidra till att jobbet mekonommen utvecklas och växer ännu mer än vad de gör idag!

Hur många bans har du? 4 tror jag men alla de har jag blivit unbannad ifrån då de var felaktiga.

Bardia

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
69
Trofépoäng
8
din chefsjobb ansökan har blivit nekad. Finns redan en chef där.
Tråd låst & flyttad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom