Godkänd Annanas | Servervakt Ansökan [𝐿𝓊𝓃𝒹𝑔𝓇𝑒𝓃]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Annanas

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Ditt namn: Viktor

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2010

Ditt Discordnamn: annanas_er_gott

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Alltså jag är väl online varje dag, 3-10h per dag och a men sitter och gibbar med vänner liksom

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har varit på servern innan i 3 månader men nu har jag vart här i 2 dgr bara

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Ingen gång nånsin

Varför ansöker du som servervakt på Avena? För att jag ser många lallare som vdm:ar, rdm:ar snor bilar och massa annat jag vill göra en skillnad här på servern

Har du tidigare varit blacklistad? Nej aldrig, inte ens bannad

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att se till att de små sakerna blir gjort, som typ en lallare på torget liksom, svban/kick så staffsen de högre uppsatta kan ta de viktiga grejerna. Skulle jag beskriva de iaf, sen kan man ju hjälpa staffsen om man ser nå väre liksom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill göra en skillnad, få bort de stökiga lallarna på torget, de som förstör scenarion och grejer. Bara hjälpa till:)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korrution och abuse, det kan vara flera saker men de viktigaste enligt mig är nog att man använder sin makt som servervakt för hot om en ban eller nått annat, typ att man ska sluta med ett rån, eller du ska få ban för det och det. Men en annan punkt är också att typ om man bannar nån för man inte gillar hen fast den inte gjort något

Top Bottom