Nekad 1.sipsy | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sipsy

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000100e8abb7 och ban id är 765

Vad är din discord tagg? 1.sipsy

Vad är det för typ av avstängning? Anticheat

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-27 002845.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag gick in för några månader sen och moddade på servern vilket var en dum idé.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag gick in på server och tänkte inte så mycket eftersom att servern va rätt så liten på den tiden. Jag ville bara testa mina fusk som jag hade skaffat mig sen tryckte jag på lite saker sen blev jag anticheat bannad. (har ej kvar någonting just nu och håller ej på med sånt)

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej den var inte felaktig, jag gjorde ett misstag som jag hoppas går att förlåta. Detta kommer verkligen inte att hända igen och jag vill verkligen ha möjlighet att spela på denna server då jag inte har möjlighet att spela på någon annan. De flesta av mina vänner kör på servern och jag vill gärna vara med dom och ha kul!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Nej inte blivit bannad förut iallafall vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja inte haft en sån dum idé att gå in med fusk och fuska. Ber verkligen hemskt mycket om ursäkt för detta.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Du har försökt att spränga folk på servern därav blev du tilldelad denna ban automatiskt.

Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom