Godkänd 1.sipsy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sipsy

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? 1.sipsy

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian/Sebbe Olofsson. Han är en väldigt trevlig kille i 24 års åldern och är ny inflyttad i staden, Sebastian är väldigt nyfiken att få träffa nya vänner och leva fritt och gott i den nya staden. Han hade det tufft med Mamma och Pappa och hade inte så mycket pengar därför så behöver han flytta nu för att han har bott med sina föreldrar i 24 år. Hans mamma och pappa sa ett fårväl och lycka till. Nu flyttade Sebastian ifrån Mamma Lisa och Pappa Edvin för att ta ett större steg och börja leva ensam. Sebastian tog flyget ifrån Uppsala till Avena. Hans dröm var att jobba som bilmekaniker. Just nu är han arbetslös till en början i den nya staden. Sebbe vet rätt så mycket om bilar och vill också lära sig mer om dom. Någon gång i hans liv skulle han vilja ha en fin liten bil och bo i ett fritt fint hus i ensam och frihet och ha vänner och ha kul, det är hans dröm. Sebastian hoppas han kommer trivas bra i Avena och uppnå sina drömmar! Det var berättelsen om Sebastian Olofsson.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, rolig och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Aggresiv, inte jätte social och lite har svårigheter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå och social RP som ger servern en bättre upplevese för alla. Känner att jag kan göra en bra plats på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på olika svenska servrar sedan 2021 och har RPat som både krim och polis så vet mycket väl om vad rollspel innebär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna veta och låta motparten kunna vinna över dig, ett exempel är att om din motståndare håller en pistol mot dig så ska du inte ta upp en pistol och skjuta honom. För att göra rpn så realistisk som möjligt så ska man tänka på att värna om sitt liv.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka på vad man skulle gjort i det verkliga livet och tänka om det verkligen känns realistisk att göra en viss grej.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Death Match) innebär att man dödar eller skadar någon utan en riktig anledning. VDM (Vehicle Death Match) innebär att man använder sitt fordon som ett vapen för att döda eller skada någon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom