Godkänd örban | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örban

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: örban

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087973884/

Ditt Hex-ID eller BanID: 858211

Vad är din discord tagg? 291i

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Dubz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-05 134121.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en kniv på mig utan krim roll som var i en import bil när jag köpte den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en import bil och i den så låg det massor med saker som jag tar upp och en av dessa grejer är en kniv vilket jag vet att jag inte får ha så jag tar upp den ur bilen för att ge bort den till någon men blir senare bannad innan jag hittar någon som vill ta emot den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade en kniv på mig men inte utav syfte att jag skulle använda den jag skulle försöka bli av med den ser inte bra ut att han den i bilen så försökte bli av med den men han inte innan jag blir bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men inte värst långa bans men har tagit stor lärdom av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle igentligen bara kastat den på baken men jag känner några med krim roll så jag tänkte att jag kunde va lite schysst och ge bort den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Dubz

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
Godkänd! Välkommer tillbaka!

Status