Godkänd örban | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

örban

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: örban

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087973884/

Ditt Hex-ID eller BanID: 764802

Vad är din discord tagg? 291i

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? User222

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-03 200226.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag döda 2 personer när jag blev sprungen emot med kniv 1 var 15 meter bort och en var något närmare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag går ut ur min bil för att prata med en person han är på andra sidan av bilen och han tar ut en kniv vilket gör att jag snabbt tar ut mitt baseball trä och väljer att skydda mig själv efter som jag precis redan blivit attackerade och rånad därav varför jag hade ett baseball trä på mig för att kunna skydda mig själv ifall jag hamnar i en liknande situation och sedan kommer hans andra kompis där på efter den första hamnat på baken sen kommer random bil och åker in lätt i den andra personen så att han trillar och jag attackerar där efter honom också tills han också skadas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte börjat attackera den andra personen efter att han trillat pågrund av att den blå bilen körde in i han jag skulle försökt springa där ifrån till skydd när jag hade min chans vilket gör att jag är den som hade fel i situationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej inte för något liknande bara små kortat 30 min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dödat den andra personen och försökt springa där ifrån när jag hade chansen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

UserGotHacked

Välkänd Medlem
Meddelanden
736
Trofépoäng
18
Du förstod händelsen, du bad om ursäkt, du var trevlig i support och undvek inte.

Godkänd.

Vänligen läs reglerna innan du spelar på servern igen.

Top Bottom