Nekad Zinsakaden | Temporär Ban Överklagan [luzhi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zinsakaden

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199496189154/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 325912

Vad är din discord tagg? Zinsakaden

Vem var det som bannade dig? Luzhi

Bild på banmeddelande: {CC919CA3-D169-42E2-845B-F7FF73C7D035}.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Powergaming 2 tydligen

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: vi kidnappa en grabb vi kolla genom hans bil vi hitta en glock jag trodde det va gängst pistol så jag tog den sen några kidnappa i mitt gäng vi krävde ut han på pengar vi sen fick vi swish så vi släppte han sen säger luzhi hoppa supp vi hade bestämt oss att lägga sträck över allt och glöma men sen tar de allt ifrån mig ingame och de säger hoppa supp igen och de bästämde att bana mig utan att jag fick snacka

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja föratt jag gjorde exakt samma sak som han gjorde på mig fast han döda mig efter och robba mig men jag robba inte han utan bilen

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag köpte vapen av någon men riktiga pengar och jag har lärt mig det och jag har abslut inte gjort om det.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Att inte kolla i hans bil

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Nekad du kan inte ta en pistol sen kräva ut på pengar det e powergaming 2 tyvärr så får du vänta 24h eftersom du inte inser ditt fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom