Intagen zevzish | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevzish

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
3
Användarnamn: zevzish

Vad heter du? Elias

Ange ditt födelsedatum: 22 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: realzevz

Berätta kortfattat om dig själv: Rolig, trevlig, snäll samt rättvis. Jag är 15 år gammal strax 16 och har kört här i över ett år nu.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16-23

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har varit medlem på "avena" sen oktober 2023 men då hette det såklart valon.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag tycker att jag ser väldigt mycket lallare och regelbrytare speciellt som polis då så många försöker undvika/undankomma polisen på snabba sätt som att clogga och detta är absolut inte okej.

Vad är din uppgift som Staff? Som helper främst är ens uppgift att man underlättar jobbet för högre uppsatta genom att ta support och ärenden ig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Att vara rättvis. Jag kommer vara så rättvis som möjligt och detta kan jag bevisa då jag är polis och inte partisk på nåt kriminellt ärende. Jag kommer även vara trevlig och lugn och se till att alla chillar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Det viktigaste som staff är att man själv och ens arbetskamrater tar det lugnt i stressiga situationer. Man ska inte göra så att det blir mer hetsigt och stressigt genom att skrika osv.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom