Nekad yousef.alhm | Medlemskap ansökning [sebbe0000]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

yousef.alhm

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef alhakeem

Vad är ditt discord namn? thegoat.135164

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2004

Berätta om din karaktär. jag heter hannes abdisson som nyss flyttat till denna stad med min kompis som jag har känt hela mitt liv och har haft uppväckst med Melvin Abdullahson och av att vara i denna stan i några dagar så har jag träffat på några vänner som är kriminella och jag tänker att jag kan hjälpa till om inte till och med tar över. sen vet man aldrig om mitt liv ändras och en polis ger mig andra tankar och då kanske jag bli´r en hatad polis av gatorna

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bra att förhandla,sover så inte så mycket,är en hustler

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag kan vara seg och min hjärna hinner inte få med allt som händer men det är sällan,dålig tålamod,och kan bli lätt hungrig

Vad kan du bidra med till serverns RP? verkligare RP, bättre storys/spänning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite av andra GTA RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det bara inte handlar om att jag ska vinna utan att göra det vinnbart för båda/jämt. lixom att det kan gå bra för båda sidor inte bara min

Vad är suntförnuft för dig? att andvända förmågan att tänka och betee sig på ett rimligt sätt samt fatta bra beslut.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man måste ha en backrund och inte bara lalla runt i servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Nekad, anledning utveckla. Du är välkommen att ansöka om 24h igen!

Top Bottom