younas | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younas

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Vad är ditt discord namn? bob

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung man som har byggt upp sitt eget självförtroende genom att kämpa sig fram i livet. Han bär en Mocler-jacka, som ger honom en viss status och känsla av trygghet i de tuffa miljöer han rör sig i. Glasögonen han har på sig är inte bara en modeaccessoar – de är också en symbol för hans analytiska och ibland eftertänksamma natur. Han kanske verkar tuff på ytan, men det finns mycket mer till honom än man ser vid första anblicken. De blå Nike-skorna han bär är hans favorit, och han ser dem som en påminnelse om sina egna mål och ambitioner. Karaktären har en lugn och samlad attityd men kan snabbt visa sin passion när det gäller saker han bryr sig om. Han är inte rädd för att ta risker, men han har också en stark känsla för lojalitet och rättvisa.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll och hjälpsam – Detta gör din karaktär väldigt omtyckt och pålitlig i andras ögon. Att alltid ställa upp för sina vänner visar på ett stort hjärta och kan skapa starka relationer. Lojal och pålitlig – En stark karaktärsegenskap som ger andra trygghet. I svåra tider kan detta vara avgörande för att bygga långvariga och stabila band. Färdigheter i att hålla sig lugn under press – Detta gör din karaktär till en stabil ledare och en person andra kan förlita sig på när det gäller att fatta bra beslut under stressiga omständigheter.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsivitet – Även om detta kan vara en nackdel, kan det också göra honom mer spontan och intressant. Han agerar ofta snabbt, vilket kan leda till oväntade lösningar eller problem. Svårt att lita på andra – Detta ger din karaktär en viss isolering och kan skapa konflikter eller svårigheter att hitta pålitliga allierade, men det gör också hans utveckling och eventuella övervinning av denna utmaning spännande. Överansträngd hjälpsamhet – Det här ger en mänsklig dimension till din karaktär, och gör honom inte bara hjälpsam, utan också sårbar för utnyttjande. Detta kan vara ett utmärkt sätt att skapa inre konflikter och utveckling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och realistisk karaktär som hjälper till att skapa intressanta och dynamiska scenarier. Min erfarenhet och vilja att spela ut både konflikter och samarbeten gör att jag kan vara en drivande kraft i att utveckla och berika serverns rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? centrum förorten och fler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man fokuserar på att skapa en upplevelse där både man själv och den andra spelaren får möjlighet att utvecklas genom sina handlingar. Det handlar om att ge utrymme för den andra spelaren att växa och vinna, samtidigt som man behåller respekt för deras val och handlingar. Det är ett sätt att skapa en balanserad och givande upplevelse för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft innebär att man tar rimliga och välövervägda beslut baserat på de omständigheter som råder. Det handlar om att kunna hantera situationer på ett realistiskt sätt, tänka långsiktigt och anpassa sig till olika sociala och moraliska koder. Det är också att kunna förstå och respektera andra spelares gränser och perspektiv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inga rdm eller vdm

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kreativ och engagerad spelare som verkligen gillar att skapa djupa och intressanta karaktärer. Jag tycker om att utforska olika aspekter av en karaktärs personlighet och bakgrund för att skapa en realistisk och mångfacetterad upplevelse för både mig själv och andra spelare. Jag är också en teamspelare som tror på vikten av samarbete, både för att driva berättelsen framåt och för att skapa en positiv och välkomnande atmosfär på servern. Dessutom har jag goda erfarenheter av att hantera olika typer av konflikter och samarbeten inom RP, vilket gör mig anpassningsbar till olika spelsituationer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom