Nekad Yazin12 | Chef-jobb ansökan [sebbe0000]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Vad är ditt discord namn? liamww0962

Vilken arbetsplats ansöker du till? makia advokatsbyrå

Varför vill du bli Chef/VD? för att jag vill ha ett jobb och även hjälpa dem som behöver hjälp. det som jobbade här var inte så aktiva så man fick knappast hjälp. därför vill jag ha jobb här specielt chef för att jag brinner med att hjälpa folk.

Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollsplar som kriminell men jag brukar mest åka runt mewd vänner och bara glida runt och ha det gött liksom.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja mene de var typ för 2 år sedan jag jobbade inom detta.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla detta arbetet inom att jag kommer vara aktiv inom detta jobb. det är liksom inte så att jag vill ha jobbet för att ha pengar utan jag vill ha detta jobbet för att jag vill hjälpa andra folk.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej absolut inte!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för att jag har tidigare erfarenhet inom detta jobb.

Hur många bans har du? 7 tidigare bans men jag har lärt mig efter dem jag har fått.

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Nekad, finns redan en chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom