Godkänd yasinslajf | Medlemskap ansökning [Nario/Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasinslajf

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasinslajf

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? mr.wixz

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin slajf han är född 2005 och han gillar att åka bil. Yasin gillar även att rollspela och att spendera tid med familjen. Yasin är uppväxt i borama i somaliland men nu bor han i stockholm. I framtiden tänker denna karaktär även bli krim.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra all rp jag kan och jag kommer inte bryta någon rp regel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du ibland gör något som hjälper din motståndare att vinna, för att sedan kunna använda det till din fördel senare, som att lura dem eller få en bättre chans nästa gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, RDM innebär att man inte bara ska skada andra bara utan rollspel anledning. COPBAIT innebär att man inte får försöka få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat några andra RP servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag kommer bete mig rätt och följa all regler på denna servern!

Nario

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Godkänd efter Muntlig