Inaktuell yasin123123 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin123123

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasin123123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban id: 432834

Vad är din discord tagg? omishh

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Shonax

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-12 161848.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att shonax avstängde mig eftersom jag och en vän tog scar från en kille när jag var polis, och vi använde buggabuse för att göra det. Jag förstår att det kan ses som att bryta mot reglerna och påverka de andra spelarnas upplevelse. Jag ångrar att jag gjorde det och förstår nu varför det inte var okej. Jag har lärt mig av det och kommer att vara mer noggrann med reglerna i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev avstängd hade jag och min vän kontakt med en kille som skulle sälja oss ett scar. Vi lekte poliser, och istället för att köpa vapnet på vanligt sätt tog vi det direkt från F6 menyn. Sedan sprang vi bara iväg utan att betala eller rpa situationen ordentligt. Jag förstår att det var fel och att det betraktades som buggabuse. Jag tänkte inte på konsekvenserna då, men när jag ser tillbaka nu inser jag att vi faktiskt lurade den där killen och bröt mot reglerna. Jag ångrar verkligen detta och vill inget hellre än att få en ny chans. Jag vill spela hundra procent seriöst och följa varenda regel om jag någonsin kommer tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag förstår verkligen att vad jag än gjorde var det inte okej. Vi tog vapnet via f6 menyn istället för att gå och köpa vapnet, vilket räknas som bugg abuse. Det förstörde på något sätt upplevelsen för den andra spelaren och var direkt emot serverreglerna. Jag ångrar verkligen vad vi gjorde, och jag vill bara få en chans att visa att jag kan spela seriöst och på gott humör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för samma grej. Men nu har jag lärt mig samt att jag blev blacklistad från polis kåren så det kommer vara omöjligt att jag fortsätter med det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort något helt annat. Istället för att ta vapnet via F6-menyn borde min vän och jag ha spelat upp situationen på ett realistiskt sätt. Vi kunde ha gjort ett ordentligt köp eller helt enkelt tagit det på ett sätt som en polis skulle göra. Jag förstår hur våra handlingar störde den andra spelaren och sedan bröt mot reglerna. Jag ska vara mer medveten om mina val nästa gång och göra det som är rätt. Jag vill bara spela på ett trevligt sätt och följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom