Godkänd yasin123123 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yasin123123

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: yasin123123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/anders123312123/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 326794

Vad är din discord tagg? omishh

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? User222

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-04 164621.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen beslutade att banna mig på grund av en mängd av saker jag hade gjort som inte helt följde reglerna. Jag har betett mig som en kriminell utan att ha krim rollen på discord, tagit ett vapen från en person som inte uppgav i serverns regler asså jag får inte göra det men ändå så gjorde jag, och kanske till och med överskridit gränsen för mina plikter som polis. Ibland kan det ha sett illa ut, särskilt om jag helt enkelt ignorerade supportsamtal. jag tog det inte på tillräckligt stort allvar då, men jag skulle verkligen vilja gottgöra det för staffsen nu. Jag respekterar beslutet men skulle gärna få en chans att återvända tidigare om möjligt. Efter att ha lärt mig av detta vill jag nu hålla mig till reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern för att köpa en motorcykel, och jag använde F6-menyn för att ta en Glock från en annan spelare. Jag visste att det inte riktigt var ett acceptabelt sätt att göra saker på, men jag gjorde det ändå. Efter det drog jag iväg. Staffen taggade mig på Discord och skrev till mig ingame kom support och frös min karaktär, men jag combatloggade ut istället för att gå till supporten. Jag trodde aldrig att detta skulle leda till en avstängning, men jag inser nu att jag hade fel i det jag gjorde. Jag vet att jag har brutit mot reglerna, särskilt om att vara kriminell utan att vara kriminell, och om att inte dyka upp till supporten. Jag ångrar hur jag hanterade det och vill rätta till det framöver. Jag älskar den här servern, och jag skulle uppskatta en möjlighet att komma tillbaka och spela seriöst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag, som gjorde det fel. Som bröt emot vad som var tillåtet enligt serverreglerna, använde jag F6-menyn för att ta vapnet från en annan spelare. I och med att jag gjorde sådana brott utan att vara kriminell eller ha krim rollen var jag i själva verket ett regelbrott i sig. När staff kallade mig till support valde jag att combatlogga istället för att gå in i samtalet med dem, vilket blev ännu värre. Därför var inte bannen fel eftersom jag bröt mot reglerna så var den rätt. Men jag vill att ni ska veta att jag förstår vad jag gjorde fel, och att jag vill ändra på det och göra rätt från och med nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag blev bannad tidigare på grund av moddare men det var en felaktig ban och jag prata med novuz och han unbanna mig direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra åtminstone en enda sak annorlunda att inte använda F6-menyn för att ta vapen från andra spelare, eftersom det inte är tillåtet och det är korruption. när jag blev ankallad till supporten, borde jag gått dit direkt för att tala med staffsen istället för att combatlogga. Nu inser jag att det är bäst att följa serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18