Inaktuell westgård | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

westgård

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: westgård

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel westgård

Ange ditt födelsedatum: 17 Oktober 2010

Ange ditt Discordnamn: Westgård

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en engagerad och ansvarsfull person som älskar att sitta vid datorn och spela. Jag har erfarenhet av både roleplay och att arbeta i staffteam, och jag gillar att hjälpa andra och se till att alla har en positiv upplevelse på servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv mellan 16:00 - 22:00 på vardagar, samt 16:00 - 02:00 på helger. Detta gör att jag kan vara tillgänglig under både peak-tider och mer lugna perioder på servern.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? (På Valon 2023 17 april) (Avena 2025 januari nån gång vet inte exakt)

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som Staff på Avena eftersom jag verkligen uppskattar serverns gemenskap och de värderingar som den bygger på. Under min tid som spelare på Avena har jag märkt att servern har en stark och vänlig commmunity, men även sett att det finns tillfällen då spelare kan behöva hjälp för att få ut det mesta av sin upplevelse. Jag vill vara en del av teamet som bidrar till att skapa en trygg och välordnad srever där alla spelare, nya som icke nya, kan känna sig välkommna.

En annan anledning till att jag söker är att jag har stor passion för att hjälpa andra och lösa problem. Jag gillar att bidra till att bygga en positiv och respektfull känsla, och jag tror att min bakgrund som spelare och mina erfarenheter i att hantera situationer på andra serverrar gör mig väl rustad att ta på mig ansvaret som Staff.

Att vara en aktiv del av serverns utveckling, inte bara som spelare utan också som staff, skulle vara en utmaning som jag skulle uppskatta och växa av. Dessutom vill jag hjälpa till att se till att servern förblir en plats där alla kan njuta av spelet utan oro för problem som exempelvis fusk, trolling eller bristande RP nivå.

Samanfatningsviss är jag passionerad över både Avenas comunity och serverns potential, och jag vill gärna vara med och bidra till att den fortsätter vara en plats där spelare känner sig hörda, trygga och engagerade.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff skulle vara att hjälpa servern, se till att reglerna följs, hjälpa spelare med frågor eller problem, samt säkerställa att alla har en bra upplevelse och känner sig välkomna. Jag kommer också att hantera rapporter och andra administrativa uppgifter som kan Dyka upp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att bidra med min erfarenhet, mitt engagemang och min förmåga att arbeta under press. Jag vill skapa en positiv och rättvis spelkännsla på servern och ser till att alla spelare behandlas lika och bra.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn, fokusera på att lösa problemet effektivt och prioritera de viktigaste uppgifterna. Jag förstår att som Staff kan stressiga situationer uppstå, och jag har förmågan att ta ett steg tillbaka, tänka klart och agera snabbt när det behövs.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
+rep Förtjänar staff. Han vet faktiskt hur man rpar och har rpat med han länge och han har typ inte lallat ett skit

Quizy1337

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
67
Trofépoäng
8