Nekad westgård | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

westgård

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: westgård

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum: 17 Oktober 2010

Ange ditt Discordnamn: Westgård

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en pigg och hjälpsam kille som börjar tröttna på att rpa och vill börja göra staff arbete och hjälpa servern istället för att spela. Är alltid glad och vill hjälpa alla hela tiden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ungefär 5 timmar per dag helger mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen 2023 17 april

Varför ansöker du som staff på Avena? jag har tröttnat på att rpa och vill börja göra staff arbete och hjälpa servern istället för att spela jag hjälper ALLA oavsett vem det är och är rättvis och schysst. Jag är väldigt glad och rolig att vara med så jag tror jag skulle bli en omtyckt staff på servern. Jag är också mogen för min ålder och kan vara lugn och inte stressa. Jag är bra på att prata och gillar att hjälpa folk. Jag har varit staff på en annan server och då var jag admin.

Vad är din uppgift som Staff? Att hjälpa spelar på servern som stöter på något problem eller har råkat ut för något konstigt eller dåligt. Jag kommer hjälpa folk som känner sig hotade eller kränkta av någon annan person. Jag kommer ta reports och hjälpa till i support dagligen och försöka fixa problem som uppstår på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer göra så att alla känner sig trygga och välkomna in på servern och jag kommer se till att alla mår bra och har kul. Kommer ta reports och fixa buggar och andra problem.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag andas och tar det lugnt och försöker hålla mig lugn och pratar i en lugn röst så det inte blir kaos.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
+rep Han förtjänar staff. Han är ingen lallare, uppkäftig eller jobbig jävel. @Alz_9 Ge han en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom