Godkänd werka | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

werka

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? jappdingari_

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2007

Berätta om din karaktär. Lennart växte upp i en medelklass familj i en normal stor lägenhet i mitten av stan där han har tillbringat hela sitt liv med sina två bröder och sin mamma och pappa. Han har även haft ett bra merit i skolan med mycket kompisar. Han har även haft en bra uppväxt på fritid när han spelat golf och meckat med bilar. Lennarts intressen är att spela golf med sina vänner och mecka med sina bilar och mopeder i sitt garage hos sina föräldrar och även hitta på saker med sina kompisar. Lennart har haft en ganska lätt uppväxt så han är oftast positiv och glad han är hjälpsam då han hjälper sin farmor 1 gång i veckan att handla mat och även nyfiken eftersom han vill bli bil mekaniker när han flyttar till staden då han har ett stort intresse för bilar. Men han har även lite problem när de gäller lagen kan man säga hans brott register är inte direkt de bästa men det kanske sker en förändring i det när han flyttar hit det vet man ju aldrig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, genuin, omtänktsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär e små aggritions problem, blir sur ganska lätt samt att han kan hetsa upp sig lite väl mycket ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? g kommer bidra med en seriös samt rolig rp. Jag kommer bidra med en hög rp-nivå. Jag kommer bidra med en seriös och rolig karaktär som kommer hitta på mycket skoj.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har vädlgt mycket erfarenhet inom rp då jag rpar sedan ca 2022 på unive samt på vation och swevave

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta den andra ha en chans i ett scenario och på så sätt göra det så roligt som möjligt för alla. Man ska alltså inte försöka vinna i varje scenario utan även satsa på ett roligt scenario som dras ut och är roligt för alla.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnut innebär attt man rpar efter saker som är realistiskt alltså saker som man skulle kunna göra i verklignehten tex att ifall de är en kö går man inte före och håller på bara fölr de är ett spel eller tyx att man beter sig på sjukhuset man gör liksom så kallat normala grejer och inte jätte konsiga grerjer baart för det är ett spel

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, att man inte ska komma ihåg något från ett scenario ifall att man skulle dö i det. RDM, att man inte ska döda någon utan anledning. VDM, att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen. Cop bait, att man inte ska försöka få polisens upmärksamhet med mening

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom