Godkänd Weekend | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143151644/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014681681c

Vad är din discord tagg? realweekend.

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: 19137649dd30e70a4a50a053aed2a29c.jpg

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För de säger ja tydligen fuskade fast de gjorde jag inte och jag vill komma tillbaka

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: För de säger ja tydligen fuskade fast de gjorde jag inte och jag vill komma tillbaka

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: För de säger ja tydligen fuskade fast de gjorde jag inte och jag vill komma tillbaka

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: För de säger ja tydligen fuskade fast de gjorde jag inte och jag vill komma tillbaka

Hur hade du kunnat göra annorlunda? För de säger ja tydligen fuskade fast de gjorde jag inte och jag vill komma tillbaka

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? För de säger ja tydligen fuskade fast de gjorde jag inte och jag vill komma tillbaka

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
Man får alltid hoppas! :)

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Kommer att släppa en sista chans till dig nu, jag vill inte se nåt mer av fusk filer eller något fel ifrån dig, uppstår det igen kommer du att bli permanent blacklistad från servern och aldrig mer välkommen!

Din banöverklagan har blivit godkänd.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom