Inaktuell Weekend | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
Användarnamn: Weekend

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ange ditt födelsedatum: 2009 18 februari

Ange ditt Discordnamn: realweekend.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar att köra cross och spela fivem

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 24/7 om jag ej e på datorn e jag på luren

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 4 månader nästan.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som Staff för att jag var Mod innan och jag tycket att det var roligt att göra staff arbete här på servern. Det var skit kul o hitta nya vänner som också var staffs Här på Avena men inga av dom är typ kvar här! Och jag btycker att jag är mogen och så jag tycketr att jag gjorde mitt arbete bra här på Avena och jag vill fortsätta med det så alla medlemmarna känner sig tyrgga här hos Avena Roleplay.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att vara aktiv borde ingame och i discorden samt forumet. Man ska vara rättvis mot alla det spelar ingen roll om det är din vän eller inte. Man sak bara vara rätt vis mot alla så alla kan känna sig trygga här. Sen so sagt vara aktiv ingame och dc samt froumet jag kan göra dom 3 sakernsa sammtidigt för det klarade jag när jag var Mod

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidara med en god rp nivå samt jag kommer att ta mitt staff arbete för mitt rpande. Alltså ja kommer att specca ta reports och support äranden mer än mitt rpande för staff arbetet e viktigare och göra ett bra comunity så et kommer in flera personer son känner sig välkommna in till Avena.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer att ta det lungt och inte stressa jag kommer att försöka luna ner alla som e där i support kanalen tex och försöker förklara för alla vad som kommer hända och att vi ska prata ut det istället för att skrika för när man skriker kommer man ingen stans.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Kriminell

kkz1x_

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
+rep verkar kompitent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.