Nekad way2lavish- | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

way2lavish-

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: way2lavish-

Vad är ditt namn i verkligheten? Hossein

Vad heter du på discord? way2lavish

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har ett genuint intresse för gemenskapen på Avena och vill bidra till att skapa en trygg och välkomnande miljö.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är ansvarstagande, lyhörd och har en god förmåga att kommunicera med olika typer av människor.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt, öppenhet och tålamod. Alla människor är olika, och det är viktigt att vara lyhörd, visa empati och försöka förstå andras perspektiv innan man dömer eller agerar.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill främja en kultur där medlemmar känner sig trygga, inkluderade och uppmuntrade att vara aktiva. Jag tror på tydliga riktlinjer, positiv feedback och att föregå med gott exempel.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? De bör visa respekt för regler och andra medlemmar, vara aktiva i någon form, och bidra till en positiv atmosfär. Det handlar inte bara om aktivitet utan även om attityd och engagemang.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Att säkerställa att nya medlemmar känner sig välkomna, att alla följer de grundläggande reglerna för medlemskap, samt att kommunicera med övriga staff om frågor som rör medlemskap. Jag ser det också som min uppgift att vara en trygg kontaktperson för både nya och gamla medlemmar.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är aktiv dagligen både på servern och på Discord. Jag deltar i samtal, event och försöker hjälpa andra när det behövs.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är väldigt motiverad, lär mig snabbt och trivs i roller med ansvar. Jag vill verkligen vara med och göra Avena till en ännu bättre plats för alla, oavsett om man är ny eller gammal medlem.

Top Bottom