waressi
Ny Medlem
- Meddelanden
- 20
- Trofépoäng
- 1
Ditt namn: elton
Ange ditt födelsedatum: 20 September 2010
Ditt Discordnamn: waressi
Beskriv din dagliga aktivitet på servern: tja, heter elton, vill bli servervakt för att hjälpa åså och kan mkt inom det. samt kan hur man är mod då jag äger/ägt flera servrar samt varit mod i servar inom discord. så vet hur man gör commands åså
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader typ
Hur många gånger har du blivit bannad på server? 4 gånger 2 felaktiga.
Varför ansöker du som servervakt på Avena? Vill hjälpa till, göra rollspelet på avena bättre och ba gibba å ha de skoj.
Har du tidigare varit blacklistad? yes. borttagen tho
Förklara vad för uppgift en servervakt har: Specca,kicka, stänga av i 30 min typ.
Varför vill du bli servervakt på servern? hjälpa till.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Aa att man gör så man själv vinner scenarion och sånt, typ revvar sig själv och kickar andra, tycker de riktigt äckligt gjort.
Ange ditt födelsedatum: 20 September 2010
Ditt Discordnamn: waressi
Beskriv din dagliga aktivitet på servern: tja, heter elton, vill bli servervakt för att hjälpa åså och kan mkt inom det. samt kan hur man är mod då jag äger/ägt flera servrar samt varit mod i servar inom discord. så vet hur man gör commands åså
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader typ
Hur många gånger har du blivit bannad på server? 4 gånger 2 felaktiga.
Varför ansöker du som servervakt på Avena? Vill hjälpa till, göra rollspelet på avena bättre och ba gibba å ha de skoj.
Har du tidigare varit blacklistad? yes. borttagen tho
Förklara vad för uppgift en servervakt har: Specca,kicka, stänga av i 30 min typ.
Varför vill du bli servervakt på servern? hjälpa till.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Aa att man gör så man själv vinner scenarion och sånt, typ revvar sig själv och kickar andra, tycker de riktigt äckligt gjort.