Intervju Walle Ehn | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Walle Ehn

Ny Medlem
Servervakt
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Walle Ehn

Vad är ditt discord namn? walle2013

Vilken arbetsplats ansöker du till? grove street bizzeria

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill jobba på pizzerian i spelet för att det verkar vara en rolig och utmanande upplevelse där jag får testa mina färdigheter inom multitasking, snabbhet och kundservice. Jag gillar att ta ansvar, hålla ordning och se till att kunderna blir nöjda – även i verkligheten! Det känns också kul att få vara en del av ett team, laga mat och hantera beställningar i en miljö där det alltid händer något.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag roleplayar som kriminell och pimpar bilar.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej det har jag inte.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet genom att skapa tydliga rutiner, förbättra samarbetet i teamet och se till att varje arbetsmoment flyter smidigt. Genom att lyssna på feedback och vara uppmärksam på vad som fungerar och inte, kan jag göra förändringar som både ökar effektiviteten och arbetsglädjen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej absolut inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag vill bli chef på en pizzeria i spelet för att jag gillar att ha kontroll, ta ansvar och se till att allt fungerar som det ska. Jag tycker om att organisera, fatta snabba beslut och hjälpa andra i teamet att göra sitt bästa.

Hur många bans har du? 3 men dem första gångerna var när jag var ny och inte visste hur man rpa

Top Bottom