Godkänd Wagwon | Medlemskap ansökning [Nasse1337]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wagwon

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi mohammed el bilal rahmana rahim

Vad är ditt discord namn? wagwon.1

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Lasse Stenvall som jag har rpat med under mina 1300+ timmar. 63 år gammal från det vackra Skellefteå. Han Växte upp det det fina Skellefteå med sina två föräldrar Jonas och Pernilla, ingen lätt skolgång pga hans adhd. Men det är någon han har fått jobbat på under hela sin uppväxt och vuxna liv. Många kan se adhd som ett hinder, men för honom så blev det en styrka. Han är kreativ, framåtgående, han reser sig upp om han ramlar. Kommer något i hans väg så hittar han en väg runt det. Han kan se hårt ut med hans cowboy hat och grova röst. Men Lasse är en riktig mjukis på insidan. Han vill alla deras bästa och leva i nuet. Han har sedan 27 års ålder arbetat inom polisyrket som han utbildades som i Stockholm. Hans hårda utsida kan vara just perfekt för det yrket, folk respekterar han, men inte bara för det yttre skalet. Utan för den älskande hjärtat han har. Nu vill han flytta in i eran stad för att finna nya möjligheter och skapa sin nya vänkrets

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Extremt pratglad skämtsam glad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite gammal kanske tar lång tid för kunna uppfatta snabba beslut mindre rörlig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid vara så seriös som möjligt och att alltid sträva efter att utveckla Avenas rp. Att göra rpn så lik som möjligt i verkliga livet är ett väldigt viktigt mål också. Sedan även att bidra till mer gemenskap på servern genom att vara öppen för att hjälpas åt!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag har 1500+ timmar på fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att båda partierna ska vara glada i scenariot. Tex att om någon skulle begå ett brott och en annan person kommer in och RPar i scenariot, måste båda göra saker så att det inte blir något tjaffs. annars kommer en staff in i situationen. Man ska heller inte bara spela om makt eller pengar utan också låta polisen eller kriminella vina för att alla ska ha kul.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är typ att man använder hjärnan innan man gör nåt dumt. Att man tänker lite på vad som är rimligt och vad som inte är det, både i RP och utanför. Typ att man inte springer runt och skjuter folk utan anledning, eller gör nåt helt ologiskt bara för att man kan. Man ska liksom fatta själv vad som är okej eller inte, utan att nån alltid behöver säga till en. Det handlar också om att respektera andra och fatta att alla vill ha kul, inte bara du själv. Man ska inte behöva ha regler för varje liten grej man ska kunna tänka själv och göra det som känns rätt i stunden.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming= Att man använder information man fått ooc ic sunt förnuft att man gör ngt man inte skulle gjort irl orealistiskt eller fear rp man känner ingen rädsla om man får en pistol mot huvudet och inte rpar på skador

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senaste redigerad:

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom