Nekad w1LLee | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

w1LLee

Helper
Helper
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: w1LLee

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? w1llee_

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Gunnar Söderström har alltid drömt om att arbeta inom bil mekaniker och ser detta som sin väg till framgång. Han hade en tuff uppväxt som präglades av motgångar och utmaningar då hans mamma var en överdosare och hans pappa lämnade honom tidigt. Skolåren var särskilt svåra för Gunnar, som både fick dåliga betyg och blev utsatt för mobbning. Den sociala isoleringen gjorde att han hade svårt att knyta vänskapsband och kände sig ofta ensam. Gunnar växte upp med sin mamma och sin lillasyster, hans lillasyster har alltid har varit hans största stöd genom alla svårigheter. Trots de tuffa tiderna var de en konstant källa till kärlek och uppmuntran. Han hade en relation med en tjej vid namn Alva, som betydde mycket för honom, men de gick skilda vägar när Gunnar kände att han behövde fokusera på att förändra sitt liv. I sin fritid är Gunnar en entusiastisk fotbollsspelare. Han njuter av att vara på planen och använda sporten som ett sätt att både hålla sig aktiv och slappna av. Han är ofta på bra humör när han möter nya människor och har en naturlig förmåga att sprida positiv energi, vilket gör honom lätt att umgås med

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, omtänksam, och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär adhd, svårt att sitta stil och dyslexi

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå samt hög aktivitet, och även en seriös rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har kört på en del servrar tidigare där jag fått kunskap om rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så båda två har roligt tex ett efterföljande med polisen så kan man ge dom en chans med att ta en ok bil som inte toppar i höga hastigheter.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att det man gör i spelet ska man tänka om det hade varit logiskt i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja powergaming är att man inte rpar på skador och powergaming 2 är att man bara rpar för makt o pengar Rdm är random deathmatch att man dödar nån utan anledning och vdm är vehicle deathmatch att man dödar någon med bil

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Top Bottom