Nekad w1LLee | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

w1LLee

Helper
Helper
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: w1LLee

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? w1llee_

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Gunnar söderström har i sitt tidigare liv varit kriminell och har haft det väldigt svårt i sin bakgrund med sin familj hans mamma var överdosare och hans farsa lämna han och hans mamma ensamma när Gunnar var liten och efter det har det bara gått neråt i livet för Gunnar men nu siktar Gunnar för en ny framtid han har ett intresse för bilar så han tänker att han ska jobba på mekonomen och glömma det som hänt i hans tidigare liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, omtänksam, och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär adhd, blir arg lätt, dyslexi

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och roliga långvariga scenarion och mer seriös rp då jag spelat på många bra rp servrar innan, och även aktiv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har kört på en del servrar tidigare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel om man är kriminell så ska man typ låta polisen vinna eller iallafall inte göra det för svårt för dom så att dom också för ett roligt och seriöst scenario med inget lall

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att om man tillexempel kör 200-250kmh i timmen på en vanlig väg, för det skulle man inte göra i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, rdm och vdm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är aktiv nästan hela tiden

Top Bottom