Intervju Vipern10 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Vipern10

Medlem
Meddelanden
94
Trofépoäng
8
Användarnamn: Vipern10

Ditt namn: adam

Ange ditt födelsedatum: 12 December 2010

Ditt Discordnamn: Vipern10

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag kör ganska mycket jag har bra rp nivå och har vart server vakt innan

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2måneder

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag kommer inte ihåg men tror bannad 5 gånger men de är på grunda av små ger

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill bidra till en säker, rättvis och välkomnande miljö för alla spelare. Jag är engagerad, ansvarsfull och fungerar bra i samarbete, även under press. I rollen vill jag hjälpa spelare, svara på frågor, hantera problem och se till att reglerna följs, samt motverka fusk, kränkningar och olämpligt beteende.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Som servervakt hjälper man till att hålla ordning på servern och underlättar staffens arbete genom att svara på frågor, guida nya spelare och rapportera regelbrott. Man finns tillgänglig för att skapa en trevlig stämning, lösa småproblem direkt och se till att även nyare spelare får en bra upplevelse. o jag har vart staff på denna servern innan jag vet att jag hanterar detta

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt för att kunna underlätta staffsen jobb och kunna hantera ett litet ärende snabbt. Till exempel ifall det är någon som lallar på torget och kör på lite lätt och slåss så kan jag kicka för lall eller svbanna för värre saker. Det händer mig ofta att folk slår mig med mening utan någon anledning och helt enkelt RDM:ar mig. Då kan jag svbanna eller kicka beroende på situationen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse är när man som tillexempel använder sina förmåner på fel sätt. Det kan vara att jag använder /toggleid i ett scenario så att jag kan se vart personer är i ett hus eller rum. Det är ett sätt det kan förekomma som servervak

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18
Läser

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom