Nekad Vipern10 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipern10

Medlem
Meddelanden
94
Trofépoäng
8
Användarnamn: Vipern10

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? vipern10

Ange ditt födelsedatum 12 December 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? har vart staff på andra servers och som medlem ansvarig o vet va jag gör o kommer göra ett bra jobb ni kan tro på mig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? som sagt vet va jag gör kommer vara lika ärlig o inte låta någon få press eller stress jag kommer vara rigtig mogen ingen lall alls o jag vill jätte gärna vara medlem skap ansvarig o kunna få avena rp mer medlemar o mer mogna personer. Jag vet vad som krävs.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med posetivetet vara glad o fåga dom fågor ger dom tid att svara men inte för mycket ksk så fuskar dom vem vet är mogen o ärlig om dom blir nekade så är dom nekade om dom blir godkända so är dom välkommena o dom som blev nekade får skriva om o ha betre lycka nästa gång

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill bidra med gemenskap, ansvar, öppenhet och engagemang för att tillsammans forma en trygg, inkluderande och meningsfull medlemskultur.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? inte lalla. suntförnuft mycket riktigt liv rp ska dom rpa som

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? som Medlemskap Ansvarig har man i ansvar att inte vara korrupt och så ska man inte vara sur eller arg på dom man tar intervju med. man ska inte ge sina kompisar medlem även fast dom typ använde AI på sin ansökan för att det är din vän

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? är aktiv varje dag och följer alla regler

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja. jag gjorde mitt bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom