Nekad Vincent10 | Temporär Ban Överklagan [sebbe0000]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincent10

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237388101/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014c1f5745

Vad är din discord tagg? vincent100640

Vem var det som bannade dig? sebbe0000

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 013053.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för jag råkade köra över några när jag skulle hämta min kompis som va död

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag skulle plocka upp han och då är det många personer framför min bil

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: den är felaktig för jag blev banad för att han trode jag vdmade

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag misn sinte vad de var för det var länge sen jag fick ban

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag hade kunnat säga att de skulle flyta på sig

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaaa

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Nekad; du gjorde det medvetet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom