Nekad Vincent10 | Medlemskap ansökning (Ronnybonny)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincent10

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Vincent10

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? vincent100640

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll person som gillar att köra bil men jag kan vara en aggressive person som slår om det behövs.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 fördelar med min karaktär är att jag är snäll mot andra jag gillar att köra bil och brukar hjälpa andra folk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 3 nackdelar är att jag är ofta i fängelse jag kan bli väldigt sur på jobbiga folk och jag är inte super bra på att köra men det tränar jag på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med att hjälpa folk som har dött eller så kan jag ge folk skjuts till olika ställen...

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har flera år erfarnehet av rp i olika städer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att ta det rimliga beslutet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combatlogging är när man lämnar mitt i ett scenario. Copbait är när du försöker få polisens uppmärksamhet bara för att slösa deras tid. Rdm är när du dödar utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade krim och medlem innan men jag blev bannade. Jag har nu lärt mig min läxa och har blivit en mycket mer respekt ful spelare. Kan man få tillbaka mina roller utan att vara i en intervju.

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Granskar!

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom