Nekad Ville | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ville

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot sjöberg

Vad är ditt discord namn? v.g.t

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. när jag växte upp så spelade jag innebandy och jag har forsatt så jag har haft medium betyg i skolan

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag har bra tålamod jag är positiv jag är nyfiken och vill ofta spanna in saker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag kan bli arg lätt inte lätt att över tala och jag tål inte stress bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat andra rp's och andra spel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet gör val som hjälper den andra personen att vinna eller lyckas

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft är att göra bra / logikiska val för sig själv

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex följa rp och rdm att man inte får döda personer för ingen mening

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på att förlja stricta regler och kan rpea väldigt bra

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
ekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom