Nekad vilhelm | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilhelm

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228665382/

Ditt Hex-ID eller BanID: 177185

Vad är din discord tagg? ville3677

Vem var det som bannade dig? reald1zzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-29 234346.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att jag slog en kille som hade slagit mig innan och killen hade varit i ett bråk innan så han hade lite liv kvar så när jag slog han efter att han slog mig så dog han . Sen var det en kille på marken som var död vet inte varför men killen låg död så jag skulle lyfta upp han med råkade söka igenom han istellet för att lyfta men tryckte fel så det såg ut som att jag lootade han fast jag tryckte bara fel för jag skulle lyfta han till sjukhuset

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag kom med min bil till torget sen gick bilen sönder skulle då laga bilen men då kommer killen och slog mig och då slog jag tillbaks men han hade lite liv så att han dog. Innan så hade jag försökt att lyfta en kille som låg på gatan till sjukhuset men tryckte fel så de såg ut som att jag lootade honom

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: ja och nej. ja för att jag gjorde samma sak som den andra personen han slog mig och jag försvarade mig men han hade lite liv så han dog när jag skulle försvara mig. när jag skulle lyfta killen så råkade jag trycka fel det var ett misstag att kolla igenom killen därför är det en felaktig ban och när jag råkade köra över en kille så var det han fel inte mitt han sprang över vägen där det inte var ett övergångstell. nej för att jag hade kunnat köra lite långsamare så kanske jag hade hunnit bromsa.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jagb har blivit bannad för lallare men då lärde jag mig att man ska ta det seriöst och visa respekt mot alla men mest mot polisen och försöka hjälpa polisen alla ska behandlas bra och man ska inte lallaö. jag har också lärt mig av denhär bannen att jag ska vara mer försiktig.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag hade kunnat kört långsamare så kanske jag hade hunnit bromsa innan jag körde över honom och jag hade kunnat åkt i väg istellet för att försvara mig och vara mer noggran när jag ska lyfta folk så att jag inte råkar söka igenom dom.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. och vill jätte gärna spela avena och jag har lärt mig ska aldrig göra om något av detta jag ska vara försiktig i trafiken och vara noggran och visa respekt kan ni gärna göra min bann kortare eller unband

vilhelm

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
1
snälla snälla jag har lärt mig allt snälla läs igenom den det är gö en felaktig ban för jag försvarar gö bara mig och jag råkade trycka fel jag borde inte va bannad
jag vill super gärna spela avena

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38