Inaktuell vilhelm | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilhelm

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228665382/

Ditt Hex-ID eller BanID: 177185

Vad är din discord tagg? ville3677

Vem var det som bannade dig? Dubz✝

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-29 214440.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att jag slog en kille som hade slagit mig innan och killen hade varit i ett bråk innan så han hade lite liv kvar så när jag slog han efter att han slog mig så dog han . Sen var det en kille på marken som var död vet inte varför men killen låg död så jag skulle lyfta upp han med råkade söka igenom han istellet för att lyfta men tryckte fel så det såg ut som att jag lootade han fast jag tryckte bara fel för jag skulle lyfta han till sjukhuset

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag kom med min bil till torget sen gick bilen sönder skulle då laga bilen men då kommer killen och slog mig och då slog jag tillbaks men han hade lite liv så att han dog. Innan så hade jag försökt att lyfta en kille som låg på gatan till sjukhuset men tryckte fel så de såg ut som att jag lootade honom

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker att det är en fel ban för att jag gjorde samma sak som killen som slog mig fast han hade lite liv så när jag skulle försvara mig så dog han fast det var inte meningen att han skulle bli dödad skulle bara försvara mig själv och när jag råkade köra på en kille med min bil så var det för att killen sprang mitt över vägen där det inte fanns något övergångs stell och killen jag råkade söka igenom jag skulle lyfta en död kropp till sjukhuset men hade bråttom så blev stressad så tryckte på fel knapp så jag råkade söka igenom killen men jag tog inget och jag gick ut direkt.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har blivit bannad för lallare och då lärde jag mig att inte lalla runt jag ska ta spelat seriöst och visa respekt för alla medborgare i staden och mest för polisen för dom är värd respekt det är alla. Alla ska bli behandlade bra så många vill spela avena.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag hade kunnat kört ännu mer försiktigt så jag kanske hade hunnit bromsat så att jag inte råka köra över killen som sprang över vägen. Killen jag råka döda då skulle jag bara suttit mig i min bil och åkt därifrån men visste inte om jag skulle hinna innan han döda mig så var tvungen att försvara mig. När jag råkade söka igenom killen så skulle inte jag haft så bråttom så om jag inte hade haft bråtom så hade inte jag råkat trycka fel och söka igenom killen istellet för att lyfta honom.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. och vill jätte gärna spela avena och jag har lärt mig ska aldrig göra om något av detta jag ska vara försiktig i trafiken och vara noggran och visa respekt kan ni gärna göra min bann kortare eller unband

vilhelm

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
1
hej vill super gärna spela avena servern men jag har lärt mig av alla mina misstag ska aldrig göra om något av detta igen förlåt gö gärna min ban kortare eller unbana mig

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Jag har redan sänkt din ban, så du får vänta tills det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom