Godkänd viggo_rr4 | Medlemskap ansökning [erik01]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo_rr4

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: viggo_rr4

Vad är ditt namn i verkligheten? Koste

Vad är ditt discord namn? viggo_rr4

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2006

Berätta om din karaktär. Koste Janheden är en kille på 30 bast. När Koste var liten så hade hans pappa redan lämnat honom innan han ens var född. Koste drömde om att bli tandläkare när han var liten. Men det blev inte riktigt som han hade tänkt sig. Redan som åtta år blev han indragen i kriminalitet. Han började jobba som spanare för att tjäna pengar till sin fattiga mamma. Han fortsatte att jobba som spannare tills han var tolv. Då blev han kallad till förhör av polisen för misstänkt aktivitet. Men det hände inte så mycket, han fick bara några sos samtal sen var det över. Men när Koste fyllde 15 så gick allt bara utför. Hans mamma blev dålig och kunde inte jobba. Då hoppade Koste av 9 an för att börja sälja droger för att betala hans mammas sjukhusräkningar. Men det gick bara dåligt. Koste blev lurad av ett gäng och jobbade i princip gratis i 2 månader. Efter det gick han med några andra för att ge honom en andra chans. Då blev han lurad igen. Det klarade inte Koste av och införskaffade sig ett vapen och sköt sedan en av dem som lurade honom. Polisen kom snabbt till scenen och arresterade Koste. Koste fick 4 års fängelse och 200 000 kr i böter. Koste fick ner sitt straff till 3 år. Så fort Koste kom ut ur fängelset gick han med ett väldigt professionellt gäng och blev snabbt hög uppsatt. Men allt gick inte perfekt, Kostes mamma gick bort och det tog hårt på honom. Men han bet ihop och fortsatte med sina affärer. Hans gäng behövde tyvärr stängas ner på grund av att ledarna blev häktade och många av medlemmarna blev dödade. Nu har Koste flyttat till en ny stad där han ska försöka gå med i ett nytt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra rp genom att skapa roliga scenarion och sprida glädje till andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna alla scenarion och även om man vinner ett scenario ska det bli kul för den som "förlorar" också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag några av dom är Copbait, Fearrp, Metagaming, Rdm det är att man dödar någon utan anledning och Vdm är att man använder bilen som ett vapen .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har kört på många olika rollspel servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det finns något mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom