Godkänd viggo.123 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo.123

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? viggo.123

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Collin Olson och han är 23 år gammal. Han växte upp i en liten by med sin mamma men hans pappa och mamma var inte tillsammans. Han kunde einte gå till skolan för de hade inte råd. Han vill åka till en storstad men han fick inte av sin mamma. Han började samla pengar tills han fyller .men när han blev 18 år så tjafsa han med sin mamma om får flytta till stan efter 2 år blev han 20 år gammal efter ett tag han bråkade med sin mamma sen började han packa och flytta till stan och efter ett tag han hade inte pengar så nån gång han var i stan och han träffade två killar han frågade de två killar om cigg de sa ja vi han efter det han började känna de killarna och de killarna hållt på med droger och killarna visade Ingvar hur man säljer droger och efter 3 månade Ingvar började sälja.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, Själv troende och Rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kort, Egoistisk och Alkohol beroende

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alla ska rpa så mycket som dom kan för att få till bättre rp på serven och lära folk sin läxa ifall om de gör något man inte får göra på serven. och hjälpa nya folk i staden så att de kan lära sig och hjälpa med mera saker ifall om de behöver. Utöver detta kan jag även stärka serverns förmåga att upprätthålla rollspelskrav och säkerställa att RP-reglerna följs. Jag kan till exempel hjälpa till att förklara RP-regler för nya spelare och påminna om pågående rollspelskonventioner.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många andra engelska servvrar och på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att motparte ska kunna vinna i ett scenario och att man inte bara spelar för en själv, om man till ex är under pistol hot så kan man inte bara Lämna eller springa därifrån bara för att man inte ska låta de ta dina saker utan du måste göra de som dem säger till dig att göra och agera precis som om det vore det riktiga livet.

Vad är suntförnuft för dig? till exempel att man inte ska köra genom stan i 200 kmh, sno inte en bil framför en polis

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Meta, Power, failrp, fearrp, gta driving, sunt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
godkänt skriftligt vidare t muntligt du har 48 timmar p dig innan den blir automatiskt nekad

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38