Nekad victormaxhp | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victormaxhp

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: victormaxhp

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? victormaxhp.

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Brun, han är född i Sverige uppvuxen i Göteborg. Benny Brun fick sitt konstiga namn från sin farsa för att när Benny föddas var han farsa full och helt järndöd. Bennys barndom var inte den bästa han och hans syskon blev misshandlade av hans föräldrar tills han flytta hemifrån. Så Benny kan bli väldigt aggressiv och arg. Fast han är aggressiv vill han ändå plugga till polis och göra Sverige Tryggare. Om han inte lyckas bli polis väljer han den mörka vägen och blir kriminell och rik. Hans intressen är vapen och bilar. Hans favorit godis och alkohol är Norrlands guld och Djungelvrål.o

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka göra rpn bättre, försöka bli staff och bli av med alla som inte kan bete sig :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger såhär : Jag är kriminell och det är biljakt mellan mig och en polisbil. Min bil går 300 km/h och polisbilen går 200 km/h, för att det ska vara roligt för båda två ska jag försöka åka lika snabbt som polisen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm står för random deatchmatch, rdm är när någon random blir dödad utan anldedning. Powergaming är när man exempel åker skit snabbt in i en vägg och sen bara fortsätta åka som att inget har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har kört på gamla Swewave (2021), gamla snöstaden (2021), unive och massa andra serverar som jag inte kommer ihåg.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

majko

Head-Mod
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger såhär : Jag är kriminell och det är biljakt mellan mig och en polisbil. Min bil går 300 km/h och polisbilen går 200 km/h, för att det ska vara roligt för båda två ska jag försöka åka lika snabbt som polisen.

stämmer inte riktigt så jag vill att du försöker på nytt! läs gärna reglerna.
Mvh Majko

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom