Nekad vicce12345 | Temporär Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vicce12345

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/albertsot

Ditt Hex-ID eller BanID: 384594

Vad är din discord tagg? vicce12345

Vem var det som bannade dig? Faygooz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 213107.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag slog en kille för han snackade skit om mig

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag körde till min kompis och skulle snacka men då kom en kille på cykel och kallade mig fula saker på typ arabiska och provocerade mig och därför slog jag honom

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker den var felaktig för jag RDM inte honom RDM är ju när man slår nån till hen dör och jag slog han bara för att han provocerade mig.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har tänkt efter och tänkt på vad jag gör

Hur hade du kunnat göra annorlunda? ja tänkt på reglerna och inte slagit honom på torget.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Du slog personen upp till 10 gånger och sparkade trots att han låg ner, din avsikt var att döda, Mitt på torget också.
Hade du gjort så IRL?? Någon kommer och pratar fula ord på arabiska hade du då slagit sönder han irl och försökt döda han mitt i stan?? Det tror jag inte.

Händer något liknande igen kommer du inte ha kvar din Krim roll, läs reglerna och tänk på SUNTFÖRNUFT. Denna ban är inte felaktig om du tänker på hur det funkar i verkliga livet??.
Din ban är såpass kort, den går ut ikväll så du får vänta ut den.
Passa på läs reglerna under tiden. Det är ju synd att bli av med Krim rollen.

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Din banöverklagan har blivit nekad,
Tråd låst & flyttad till arkivet. :)

Status