Godkänd Vibez | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Vibez

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Vibez

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? _vibez11

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Lund. Axel har en bakrund inom stöld och hans föräldrar var inte jätte snälla mot honom vilket påverkade honom negativt, Redan vid 12 års åldern började han snatta från butiker, ibland kunde det bli över 1000kr. vid 15 års ålder började han i ett kriminelt gäng där han utförde uppdrag åt bossen. Han fortsatte och fortastte tills hans lillebror blev mordhotad och då ville han inte längre vara en del av kriminaliteten i Albanien. Axel är lung kan hantera stress men också snäll även oom han kan ses som arg. det är klart att Axel kan bli ledsen men det är inte ofta. Axels framtids planer är att börja jobba och kanske utföra mer dåd samtidigt som folk tror att han är en vanlig 20 åring. han vill bli rik och ha många dyra bilar med ett fint hus.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lung, mogen och snäll. Han tar det väldigt lungt i hetsiga situationer och blir inte rädd eller stressad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite för lungn, bryr sig inte så mycket om andra och att han har en kriminell sida som folk inte vill se. När han blir arg kan ingen stoppa honom, Axel blir som ett monster om man går honom riktigt långt på nerverna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra RPn bättre och roligare med mer realistiska händelser. Jag hoppas kunna skaffa kontakter på servern. Även göra den mindre koas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenhet inom rp, Jag börjde på Unive för cirka 2 år sedan sedan tog jag en paus testade några andra servrar däribland en engelsk server för cirka 1 år sedan efter det tog det slut men nu skulle jag vilja komma tillbaka

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man endast spelar för vinst, att man inte vill förlora utan bara vinna, tillexempel om du är i ett rån så kommer du att skjuta polisen för att vinna medans i verklighetan kommer du inte att skjuta direkt utan kunna bli tagen

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft något som man gör. Om man inte har suntförnuft skulle RPn inte vara realistisk det är som att slå en polis eller flyga utan det ska vara så realistiskt som möjligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är att du tar information från discord, powergaming innebär att du tar dig själv framför andra. RDM innebär att du dödar någon m utan anledning det står för Random Death Match

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte just nu

Top Bottom