Nekad VEF_Theodor-_- | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

VEF_Theodor-_-

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: VEF_Theodor-_-

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor frenning

Vad är ditt discord namn? VEF_Theodor-_-

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Karrlson. Han växte upp i Malaga och har nyligen flyttat in till stan. Han vill nu börja ett nytt liv som polis och skaffa nya vänner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal Händig Självständig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsiv Misstänksam Svårt att uttrycka känslor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och rollspe

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna varje situation, utan istället låta scenariot utvecklas naturligt och ge utrymme för andras rollspel. Ibland kan det bästa för RP vara att "förlora" ett bråk eller hamna i fängelse, om det leder till ett bra och trovärdigt spel för alla inblandade

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att kunna tänka logiskt och göra det som är rimligt i en viss situation. Det handlar om att inte bryta mot uppenbara normer eller regler, även om det inte står skrivet exakt vad man får eller inte får göra. Kort sagt: behandla andra med respekt och använd hjärnan

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Metaspel och powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad spelare som gillar att utveckla både min egen och andras upplevelse på servern. Jag är van vid att följa regler och tycker om att skapa innehåll som får communityt att kännas levande och roligt att vara en del av.

Top Bottom