Nekad Vanhoenacker | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanhoenacker

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan markström

Vad är ditt discord namn? Steam2E

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter Butrick Forsh och älskar att umgås med andra. Jag växte upp men den fantastiska Didrik Vanhoenacker, det var han som gav mig kunskaper om natur och djur. Minna framtidsplaner är stora, då jag vill följa i Didrik fotspår och bli en jourhavande anti biolog på Naturhistoriska musseumet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Insekt expert, Trevlig man, Bra i sikt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Gillar djur lite för mycket, kan bli arg lätt, lite för smart för allmänheten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan på ett professionellt sett hjälpa andra om dem har frågor om djur!!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Super mycket har goda kunskaper

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör något som hjälper den andra sidan att vinna eller få fördel. Det kan vara för att lura dem, få något tillbaka senare, eller påverka spelet på ett smart sätt.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man ska agera logist och på ett realistiskt sätt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, RDM att man inte får döda utan anledning. Vdm att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. NRL- Att man ej ska komma ihåg saker efter sin död. Metagaming att man tar information utifrån spelets hjärna. Ex discord.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38