Nekad Valer0971 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valer0971

Medlem
Meddelanden
51
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Ditt namn: valer ogana

Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 2000

Ditt Discordnamn: valer0971

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Just nu är jag gör mina kriminella grejer köpa kofot säljer massa grejer men en grej som jag märkt ganska många grejer faktiskt är att det är ganska många som VDM och du gör massa fel men att vara en straff då som mod eller mindre eller högre. De har ju mer erfarenhet och sånt. Det kommer ta flera månader så jag vill ansöka till server för att hjälpa till här i staden är jag aktiv hela tiden jag gillar att hjälpa till så jättegärna vara överlag för att när jag är ute och rpar så gör folk ganska mycket fel så jag vill få bort det mest tar jag jag ju sett VDM så jag vill ta upp på det här och hjälpa till

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? från maj något men mina kompisar var och tris trasla med mitt kont och la in deras bio i min dc och så är jag såg det var jag jätte arg och ledsen för jag giolar avena

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 16 men 14 av dem har varit mina kusiner om. Har varit hemma hos mig pratat konstigt där det slog nån för ingenting eller nåt så de har gjort massa fel men det har inte varit jag

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att hjälpa till det är många som gör fel och det är inte okej så dom brukar vdma jätte mycket då kan jag till exempel banna han så jag vil jätte hjärna hjälpa till

Har du tidigare varit blacklistad? ´jag var p bannad 2 gånger men det var darför jag gjårde kebab rulle på pizzerian

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Till exempel att man hjälper mamman vän om de har gjort nåt fel till exempel VDMAR vi är inte Helper eller nåt sånt där som kan göra fler grejer än serva så till exempel om en helper. Såg inte att någon blev VDMAD eller till exempel jag gjorde om jag var server vakt till exempel så skulle jag sett det och jag skulle vart hans vän så skulle han sagt nej snälla bli vänner det är inte till exempel korruption inom servervakt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser att folk gör många fel på torget Jag ser att folk VDMAR jag tycker det är inte okej så jag vill ta och hjälpa till och avena roplay är bäst

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det är till exempel om min vän VDMA mig så skulle jag fortfarande banna han det är korruption inom server att hjälpa sina vänner men de andra som man inte känner banna man det är korruption inom servervakt

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38