Godkänd Valer0971 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Valer0971

Medlem
Meddelanden
51
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Olsson

Vad är ditt discord namn? fotboll_nbr1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Johan Olsson. Jag gillar att spela fotboll jag växte upp med jättebra familj jag är uppfostrad jättebra med kärlek och respekt. Mina intressen är fotboll, hockey innebandy, golf simmning baseboll basket boll paddel och känslor till min karaktär är att jag ska jobba kanske som Securitas polis sjukvårdare vad det än finns så man kan komma in på eller är ledigt när jag blir stor så vill jag kanske blir pilot eller fotbollsspelare eller doktor eller fotbolls spelare jag försöker tjämpa jätte mycket börja köra fotboll när jag var ett år eller polis eller brand man eller securitas eller sjuk vårdare för alla dom här är mina intträsen spesielt fotboll spelare eller pilot någon av dom

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag gillar att köra bil och vara med vänner och ha roligt och vara seriös och hitta nya vänner

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Min gubbe, han skulle behöva ha sina mediciner för att annars blir han arg och hans puls, kommer gå upp snabbare och snabbare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra till server så mycket jag kan jag kommer byta kärlek respekt mogenhet resp kärleksfull positiva grejer inte negativa grejer vi vill bara positiva grejer i den här servern så så mycket positivt jag kan kärlek respekt hoppas jag kan hitta nya vänner ha det roligt RPA roligt ha det så bra serven jag har inte medborgarskap. Jag kan inte få jobba eller nånting men jag känner mig jätte server i alla fall.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag kollade på några servers och dem var inte bra men avena var den bästa all kärlek och respekt till avena roplay

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte lalla och para tänka på sig själv

Vad är suntförnuft för dig? att man ska ta det lungt och vänta

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte gå fram till nån random och bara skjuta och man får inte ta ett gäng bil och köra ifrån

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har snäll respektfull gillar sprida kärlek gillar hjälpa folk och hitta nya vänner

Valer0971

Medlem
Meddelanden
51
Trofépoäng
6
det är min bror men hans dator var lite fuckad så han behövde göra här ifrån

Top Bottom