Nekad Valer0971 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valer0971

Medlem
Meddelanden
51
Trofépoäng
6
Användarnamn: Valer0971

Ditt namn: valer ogana

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: valer 0971

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Just nu är jag gör mina kriminella grejer köpa kofot säljer massa grejer men en grej som jag märkt ganska många grejer faktiskt är att det är ganska många som VDM och du gör massa fel men att vara en straff då som mod eller mindre eller högre. De har ju mer erfarenhet och sånt. Det kommer ta flera månader så jag vill ansöka till server för att hjälpa till här i staden är jag aktiv hela tiden jag gillar att hjälpa till så jättegärna vara överlag för att när jag är ute och rpar så gör folk ganska mycket fel så jag vill få bort det mest tar jag jag ju sett VDM så jag vill ta upp på det här och hjälpa till

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen jag böra och jag börja maj tror jag men fick indraget för jag skulle hjälpa min vän med hans nya rerver men aven är bäst

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 16 men 14 av dem har varit mina kusiner om. Har varit hemma hos mig pratat konstigt där det slog nån för ingenting eller nåt så de har gjort massa fel men det har inte varit jag

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill hjälpa till och jag ser när jag RPAR så gör folk många fel mest det jag har ju sett är att folk VDMAR så jag vill få stopp på det där

Har du tidigare varit blacklistad? nej har aldrig blevit det

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Kollar runt till exempel om det vaktar server om någon Helper eller om dem vdmar så kan jag banna dem för att jag tycker inte det här de gör inte jag tycker inte att det är okej

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser att folk gör många fel på torget Jag ser att folk VDMAR jag tycker det är inte okej så jag vill ta och hjälpa till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Till exempel att man hjälper mamman vän om de har gjort nåt fel till exempel VDMAR vi är inte Helper eller nåt sånt där som kan göra fler grejer än serva så till exempel om en helper. Såg inte att någon blev VDMAD eller till exempel jag gjorde om jag var server vakt till exempel så skulle jag sett det och jag skulle vart hans vän så skulle han sagt nej snälla bli vänner det är inte till exempel korruption inom servervakt

UserGotHacked

Välkänd Medlem
Meddelanden
736
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Nekad tjatar och Pm staff du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom