Inaktuell V.I.P!! | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V.I.P!!

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
161
Trofépoäng
18
Ditt namn: Samuel

Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2012

Ditt Discordnamn: samuel067816

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Min dagliga aktivitet på servern är att jag rolespelar som en kriminell samt som en vd i Grovestreet pizzeria och rp väldigt mycket

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på avena i några månader cirka 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 15 kanske men några av de har varit felaktiga och några har jag lärt mig att aldrig göra det igen.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag ansöker som en servervakt just nu för att jag vill utveckla rpn via att ge svbans/kicks till dom som lallar och till dom som gör servern sämre via rpn och att jag vill bli servervakt för att ta bort lallar och dom som förstör servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej. Aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Min uppgift som en servervakt är att ha koll på serven kan man säga som att till exempel att se till att lallar och dom som förstör serverns rp för återgärder och min uppgift är att se till att det flesta på servern följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vi se till att det finns inga lalla och folk som gör regel brott och förstör serverns rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är att man andvänder sitt yrke för att kunna förstöra scenarion och rpn abuse är att man andvänder sin servervakt på att kicka / banna folk som inte har gjort något och att man andvänder sin servervakt att kunna kicka och banna oskyldiga personer i servern.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,815
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,815
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,815
Trofépoäng
38
Du är redan servervakt?

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,815
Trofépoäng
38
Sätter denna på inaktuell då du redan är servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom